Secret - The Pierces

大概意思:两个人互相知道对方的秘密,在相互猜忌中,想把对方杀掉
米:
Got a secret
有一个秘密
耀:
Can you keep it?
你能够保守吗
米:
Swear this one you'll save
发誓你会保守这个秘密的
Better lock it in your pocket
最好把它藏在你的口袋里
Taking this one to the grave
带着这个秘密直到进了坟墓
If I show you then I know you
如果我把秘密告诉你那么我知道你
Won't tell what I said
不会把我所说的说出去的
耀:
Cause two can keep a secret
因为想要两个人守住秘密
If one of them is dead...
除非他们其中的一个已不在这个世上
米:
Why do you smile
你为什么笑呢
Like you have told a secret
似乎你已经说出了秘密
now you’re telling lie
现在你在说谎
Cause you're the one to keep it
因为你是要保守秘密的那个人啊
But no one keeps a secret
但是没有人能够保守秘密
No one keeps a secret
没有人能够保守秘密
耀:
Why when we do our darkest deeds do we tell
为什么 当我们做些不光彩的事情时 我们会说出去吗
They burn in our brains
给我们留下不可磨灭的印象
Become a living hell
让其变成了一个人间地狱
Cause everybody tells
因为每个人都说
everybody tells
每个人都说的
米/耀:
Got a secret
有一个秘密哦
Can you keep it?
你能够保守吗
Swear this one you'll save
发誓你会保守这个秘密的
Better lock it in your pocket
最好把它藏在你的口袋里
Taking this one to the grave
带着这个秘密直到进了坟墓
If I show you then I know you
如果我把秘密告诉你我知道你
Won't tell what I said
不会把我说的说出去的
Cause two can keep a secret
因为想要两个人守住秘密
If one of them is dead...
除非他们其中的一个已不在这个世上
米:
Look into my eyes
看着我的眼睛
Now you're getting sleepy
现在你感到困了吧
Are you hypnotized by secrets that you're keeping?
你被你要保守的秘密弄得恍惚了吗?
耀:
I know what you're keeping
我知道你在保守什么秘密
I know what you're keeping
我知道你保守的秘密
米/耀:
Got a secret
有一个秘密哦
Can you keep it?
你能够保守吗
Swear this one you'll save
发誓你会保守的
Better lock it in your pocket
最好把它藏在你的口袋里
Taking this one to the grave
带着这个秘密直到进了坟墓
If I show you then I know you
如果我把秘密告诉你我知道你
Won't tell what I said
不会把我说的说出去的
Cause two can keep a secret
因为想要两个人守住秘密
If one of them is dead...
除非他们其中的一个已不在这个世上
米:
Allison?
艾莉森?
耀:
Yes, Catherine.
嗯, 凯瑟琳
米:
I have something I want to tell you
我有些事情想告诉你
But you have to promise to never tell anyone.
但是你一定要答应不告诉任何人
耀:
I promise
我保证

换镜头:
耀:
Do you swear on your life?
你可以以你的生命发誓吗?
米:
I swear on my life
我以我的生命发誓
米/耀:
You swore you'd never tell...
你发誓你绝对不会说出去…
You swore you'd never tell...
你发誓你绝对不会说出去…
You swore you'd never tell...
你发誓你绝对不会说出去…
米:
Got a secret
有一个秘密哦
Can you keep it?
你能够保守吗
Swear this one you'll save
发誓你会保守的
Better lock it in your pocket
最好把它藏在你的口袋里
Taking this one to the grave
带着这个秘密直到进了坟墓
If I show you then I know you
如果我把秘密告诉你我知道你
Won't tell what I said
不会把我说的说出去的
Cause two can keep a secret
因为想要两个人守住秘密
If one of them is dead...
除非他们其中的一个已不在这个世上
耀:
Got a secret
有一个秘密哦
Can you keep it?
你能够保守吗
Swear this one you'll save
发誓你会保守的
Better lock it in your pocket
最好把它藏在你的口袋里
Taking this one to the grave
带着这个秘密直到进了坟墓
If I show you then I know you
如果我把秘密告诉你我知道你
Won't tell what I said
不会把我说的说出去的
Cause two can keep a secret
因为想要两个人守住秘密
If one of them is dead...
除非他们其中的一个已不在这个世上
米/耀:
Got a secret
有一个秘密哦
Can you keep it?
你能够保守吗
Swear this one you'll save
发誓你会保守的
Better lock it in your pocket
最好把它藏在你的口袋里
Taking this one to the grave
带着这个秘密直到进了坟墓
If I show you then I know you
如果我把秘密告诉你我知道你
Won't tell what I said
不会把我说的说出去的
Cause two can keep a secret
因为想要两个人守住秘密
If one of them is dead...
除非他们其中的一个已不在这个世上
Yes two can keep a secret
是的 想要两个人保守这一个秘密
If one of us is Dead……
除非我们其中一个已不在世上
Yes two can keep a secret
是的 想要两个人保守这一个秘密
If one of us is Dead……
除非我们其中一个已不在世上

评论
热度(1)

© 蜂蜜柚子 | Powered by LOFTER